![انواع مختلفی از محیط کار ریموت به همراه مهارتهای مورد نیاز](https://files.remotejobs.ir/prod/images/blog/2024/7d3e89de-8a1c-4905-b539-650cda92fb77.jpg)
انواع مختلفی از محیط کار ریموت به همراه مهارتهای مورد نیاز
انواع مختلفی از محیط کار ریموت وجود دارد که میتوانید از بین آنها انتخاب کنید. درحالیکه هر مکانی با دسترسی به اینترنت میتواند یک محل کار احتمالی باشد، اکثر کارمندان ریموت انتخاب میکنند که از یک دفتر خانگی، کافههای محلی یا مکانهای دیگر مانند کتابخانهها کار کنند. با این حال، افراد حرفه ای همچنین ممکن است انتخاب کنند که در فضای کار مشترک کار کنند، جایی که چندین کارمند ریموت از صنایع مختلف در یک محیط دفتری کار میکنند. این فضاها معمولاً ماهیانه از افراد حرفه ای برای اجاره یک فضای دفتری، هزینه دریافت می کنند، بنابراین برای کسانی که دوست دارند در یک دفتر کار کنند اما میخواهند فرصتهای ریموت را هم پیگیری کنند، این فضاها مفید هستند.
چه مهارت هایی برای کار ریموت لازم هستند؟
بعضی از مهارتهای اصلی که میتوانند به کارمندان ریموت کمک کنند تا وظایف خود را با موفقیت انجام دهند، شامل موارد زیر میشوند:
مدیریت زمان
اگرچه انعطاف پذیری کار ریموت میتواند به سلامت روان و سبک زندگی شما کمک کند، همچنین نیازمند تمرین انضباط شخصی نیزمی باشد. با وجود اینکه معمولاً ساعات کاری سخت گیرانه یک محیط کار سنتی را ندارید، تعداد ساعات کاری شما معمولاً مثل قبل باقی میماند.
جلوگیری از حواس پرتی
بر خلاف محل کار های سنتی که محیطهایی مناسب برای انجام وظایف افراد حرفه ای فراهم میکنند، مکانهای کار ریموت معمولاً با حواس پرتیهای بیشتری همراه هستند. این مسئله باعث می شود که کارمند مستلزم ترغیب خود به دوری از حواس پرتی باشد و راهحلهای نوآورانه برای حفظ تمرکز بیابد. این ممکن است شامل اطمینان از پاکیزگی محل کار خود یا اجتناب از استفاده از تلفن شخصی خود باشد.
ایجاد مرزها
محیطهای کاری سنتی مرزی بین زندگی حرفهای و شخصی شما ایجاد میکنند، اما محیط های کاری ریموت نیازمندند که خود شما این جداسازی را به صورت مستقل ایجاد کنید. به عنوان مثال، ممکن است داشتن فضایی که تنها به کار اختصاص داده شده مفید باشد، تا شما یک فضا را هم برای کار و هم برای تفریح به اشتراک نگذارید.
ویژگی هایی که شرکت ها در کارمندان ریموت جستجو میکنند چه هستند؟
علاوه بر مهارتهای دشواری که برای سمت های خاص مورد نیاز است، کارفرمایان اغلب به دنبال داوطلبانی هستند که تجربه کاربه صورت مستقل در هر ظرفیتی را دارند. این نشان میدهد که یک داوطلب، پیشتر در نقشهای ریموت موفق بوده است و باید بتواند وظایف خود را برای یک شرکت جدید با موفقیت به انجام رساند. ویژگیهای مهم دیگری که شرکتها در داوطلبان ریموت به دنبال آن می گردند عبارتند از:
مهارتهای ارتباطی
مدیریت موفق ارتباطات از راه دور ممکن است سخت باشد، بنابراین داوطلبان مفید، اغلب دارای مهارتهای کلامی و نوشتاری بیشتری در پلتفرمهایی مانند ایمیل، اتاقهای گفتگو، برنامههای پیامرسان، نرمافزارهای اداری اختصاصی و غیره هستند.
قابل اعتماد بودن
کارمندان ریموت معمولاً بیشتر از کارمندان سنتی استقلال دارند، بنابراین مهم است که یک داوطلب تاکید بر این داشته باشد که می توان در مورد مسئولیت های یک سمت ریموت به او اعتماد کرد.
خودانگیختگی
کارمندان ریموت موفق، اغلب در اجتناب از حواس پرتی و تشویق خود به تحویل کار با کیفیت ماهر هستند، حتی بدون نظارت مداوم یک سرپرست یا مدیر.